Przejeżdżając przez większe śląskie miasta zauważyłam ogromną ilość brzydkich bilbordów na pięknych budynkach.
Im bliżej centrum tym zagęszczenie tego typu reklam jest większe.
Rozumiem, że firmy chcą być zauważone, starają się zareklamować swoją markę w każdy możliwy sposób, ale ja nie jestem pewna czy akurat to jest dobre rozwiązanie.
Większość bilbordów na budynkach jest stara i zaniedbana. Jeżeli ktoś zainwestował w reklamę tego typu to może być pewny, że w ciągu kilku miesięcy taki bilbord ulegnie zniszczeniu na skutek deszczu, wiatru i innych czynników atmosferycznych.
Czy firmy są zadowolone z tego, że ich firma kojarzona będzie z wyblakłymi kolorami czy zdartym częściowo plakatem? Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie, ale wydaje mi się, że ludzie i tak już przestali zwracać uwagę na tego typu reklamę.
Jeżeli ktoś by mnie zapytał co przedstawiały mijane po drodze billboardy nie byłabym w stanie odpowiedzieć.
Moja znajoma rozkręcając swój biznes postanowiła zareklamować go w nieco inny sposób.
Przede wszystkim postawiła na reklamę w internecie. Zleciła zrobienie fajnego logo i strony internetowej.
Dodatkowo zamówiła maszt teleskopowy i flagę z ich logo i godzinami otwarcia.
Taki maszt i flaga to taka mobilna reklama. Można ją łatwo zdemontować i przewieźć w inne miejsce. Jeżeli będzie brała udział w jakiś targach, konferencjach czy innych imprezach zawsze może zabrać go ze sobą.
Ponadto może zamówić klika flag na zmianę.
Flagi reklamowe nie są jeszcze tak bardzo popularne, więc istnieje prawdopodobieństwo, że zostaną zauważone przez więcej osób.
Uważam, że fajnym sposobem ba budowanie marki jest fantazyjne oklejenie samochodu. To zwraca uwagę wielu ludzi w wielu miejscach.
Aktualnie mamy do czynienia ze ślepotą banerową. Ludzie już nie spoglądają na billboardy. Traktują je jako element przyrody. Natomiast dobrze nadal sprzedają flagi reklamowe.
OdpowiedzUsuńTakie, jak te: https://agencja-display.pl.
Rozszerzając myśl Damiana, teraz świat idzie w internet stąd Strona internetowa to jeden z korzystniejszych mediów reklamy
OdpowiedzUsuń